Гарантійні зобов'язання
Гарантійні терміни та умови для кожного товару різні та відповідають офіційній гарантії від виробника. Усі гарантійні зобов'язання з нашого боку відповідають та регламентуються законом України «Про захист прав споживачів».
Гарантія на товари
У таблиці наведено загальні діапазони гарантійних термінів за більшістю торгових марок, представлених у нашому магазині. Інформація про гарантійний термін на кожний конкретний товар представлена на сторінці цього товару. Це саме стосується товарів, виробники яких не вказані у таблиці.
Гарантійні терміни
Торгова марка | Гарантійні строки | Примітка |
Hunter | від 12 до 60 місяців | Від дати виробництва |
Rain Bird | від 12 до 60 місяців | Від дати виробництва |
Irritec | 12 місяців | Від дати придбання |
Metzer | 12 місяців | Від дати придбання |
Speroni | 12 місяців | Від дати придбання |
Pedrollo | 12 місяців | Від дати придбання |
Гарантійні умови
- Єдиним і всеосяжним зобов'язанням гарантії є ремонт або заміна виробу;
- Ми не несемо відповідальності за прямі чи непрямі збитки, завдані внаслідок несправності обладнання;
- У разі звернення з метою здійснення гарантійного ремонту обладнання для підтвердження факту його покупки необхідно надати фіскальний чек або інший документ, що підтверджує купівлю цього виробу у нашому магазині;
- Гарантійний ремонт насосного обладнання та приладів з електро або бензиновими двигунами проводиться в офіційних сервісних центрах, розташування яких ви можете дізнатися, звернувшись до нас по телефону +380 (44) 337-99-00;
- Відсутність гарантійного талону на насосного обладнання та прилади з електро або бензиновими двигунами позбавляє покупця права на гарантійний ремонт такого устаткування;
- Гарантія не поширюється на несправності виробів внаслідок форс-мажорних обставин, таких як, наприклад, удар блискавки або повінь;
- Діагностика обладнання, проведена у разі необгрунтованості претензій до працездатності техніки та відсутності конструктивних несправностей, є платною послугою та оплачується покупцем;
- Гарантійний термін збільшується на час знаходження обладнання у ремонті.
З метою прийняття об'єктивного рішення з причин несправності обладнання ми залишаємо за собою право вимагати від клієнта додаткову інформацію про умови експлуатації та монтажу обладнання, фотографії з місця знаходження обладнання та інше.