Гарантійні зобов'язання

Гарантійні терміни та умови для кожного товару різні та відповідають офіційній гарантії від виробника. Усі гарантійні зобов'язання з нашого боку відповідають та регламентуються законом України «Про захист прав споживачів».

Гарантія на товари

У таблиці наведено загальні діапазони гарантійних термінів за більшістю торгових марок, представлених у нашому магазині. Інформація про гарантійний термін на кожний конкретний товар представлена на сторінці цього товару. Це саме стосується товарів, виробники яких не вказані у таблиці.

Гарантійні терміни

Торгова марка Гарантійні строки Примітка
Hunter від 12 до 60 місяців Від дати виробництва
Rain Bird від 12 до 60 місяців Від дати виробництва
Irritec 12 місяців Від дати придбання
Metzer 12 місяців Від дати придбання
Speroni 12 місяців Від дати придбання
Pedrollo 12 місяців Від дати придбання

Гарантійні умови

  1. Єдиним і всеосяжним зобов'язанням гарантії є ремонт або заміна виробу;
  2. Ми не несемо відповідальності за прямі чи непрямі збитки, завдані внаслідок несправності обладнання;
  3. У разі звернення з метою здійснення гарантійного ремонту обладнання для підтвердження факту його покупки необхідно надати фіскальний чек або інший документ, що підтверджує купівлю цього виробу у нашому магазині;
  4. Гарантійний ремонт насосного обладнання та приладів з електро або бензиновими двигунами проводиться в офіційних сервісних центрах, розташування яких ви можете дізнатися, звернувшись до нас по телефону +380 (44) 337-99-00;
  5. Відсутність гарантійного талону на насосного обладнання та прилади з електро або бензиновими двигунами позбавляє покупця права на гарантійний ремонт такого устаткування;
  6. Гарантія не поширюється на несправності виробів внаслідок форс-мажорних обставин, таких як, наприклад, удар блискавки або повінь;
  7. Діагностика обладнання, проведена у разі необгрунтованості претензій до працездатності техніки та відсутності конструктивних несправностей, є платною послугою та оплачується покупцем;
  8. Гарантійний термін збільшується на час знаходження обладнання у ремонті.

З метою прийняття об'єктивного рішення з причин несправності обладнання ми залишаємо за собою право вимагати від клієнта додаткову інформацію про умови експлуатації та монтажу обладнання, фотографії з місця знаходження обладнання та інше.