• Головна
  • Умови обміну та повернення товару і коштів

Умови обміну та повернення товару і коштів

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти товар, який вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся в наступному

  1. Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
  2. Збережено повну комплектацію та не порушена цілісність упаковки.
  3. Збережено всі ярлики та заводське маркування.
  4. В наявності всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, чек).

Звертаємо увагу, що всі витрати пов'язані з пересилкою товару від покупця до магазину та/або постачальника і від постачальника та/або магазину до покупця здійснюються за рахунок покупця. Вартість послуг пересилки визначається компанією, яка надає такі послуги.

Обмін або повернення якісного товару

Для повернення якісного товару потрібна наявність певних причин для повернення, які зазначені у ст. 9 Закону України «Закон про захист прав споживача» та відповідний стан товару, а саме:

  1. Товар купувався не пізніше 14 днів з дати надання вимоги про повернення за винятком дня купівлі.
  2. Товар не підійшов покупцю за розміром, кольором, фасоном чи іншими підставами, які не пов'язані з претензіями до якості товару.
  3. Товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковку, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні ушкодження, товар перебуває у робочому стані.

УВАГА! При поверненні якісного товару покупцеві надається право обміняти товар на аналогічний, а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо продавець не має аналогічного товару для обміну, покупець має право:

  • повернути придбаний товар одночасно з придбанням у продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахунком вартості та сплатою позитивної різниці або поверненням магазином різниці між цінами товарів;
  • отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів таким же способом який використовувався при оплаті за товар).

Порядок дій у випадку придбання товару онлайн

  1. Покупець звертається в магазин за номером телефону +380 (44) 337-99-00 та заявляє про намір обміняти товар.
  2. Продавець відправляє на електронну пошту, або інший зручний для покупця метод, форму для заповнення акту на повернення товару.
  3. Покупець заповнює акт на повернення товару де вказуються: паспорті дані, номер розрахункового банківського рахунку та причина повернення.
  4. Покупець відправляє товар та заповнений акт продавцю за допомогою служби перевезення.
  5. Під час отримання товару продавець проводить первинний огляд на предмет відповідності вищезазначеним вимогам.
  6. Якщо вимог дотримано, продавець оформлює повернення коштів покупцеві на вказаний номер розрахункового рахунку впродовж 1 робочого дня.
  7. В якості факту оформлення повернення коштів, покупцю приходить повідомлення про це.
  8. Покупець отримує кошти на вказаний розрахунковий рахунок впродовж 7 робочих днів.

Порядок дій у випадку придбання товару офлайн

  1. Покупець звертається в магазин за номером телефону +380 (44) 337-99-00 та заявляє про намір обміняти товар.
  2. За погодженням сторін визначається дата повернення (не пізніше ніж через 2 робочі дні після звернення).
  3. У визначений день покупець надає товар на повернення покупцеві.
  4. Під час отримання товару продавець проводить первинний огляд на предмет відповідності вищезазначеним вимогам.
  5. Якщо вимог дотримано, продавець оформлює акт повернення товару де вказуються паспортні дані покупця, його номер розрахункового рахунку та причина повернення.
  6. Після заповнення акту на повернення, продавець одразу передає кошти за товар покупцю.

Обмін або повернення неякісного товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти неякісний товар за умови дотримання наступних умов:

  1. Товар купувався покупцем не пізніше 14 днів з дати надання вимоги про повернення за винятком дня купівлі.
  2. Збережено товарний вигляд товару, упаковку, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні ушкодження.

УВАГА! При поверненні неякісного товару необхідно здійснити проведення експертизи в сервісному центрі компанії виробника для підтвердження наявності суттєвих недоліків і підтвердження того, що умови експлуатації не були порушені. Для цього вам необхідно звернутися в наш магазин і доставити товар в нього.

За результатами експертизи

Суттєві недоліки які унеможливлюють використання товару з вини виробника або продавця

  • Покупець має право повернути товар та отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів таким же способом який використовувався при оплаті за товар).
  • Покупець має право обміняти придбаний товар з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахунком вартості та сплатою позитивної різниці або поверненням магазином різниці між цінами товарів.

Не суттєві недоліки з вини виробника або продавця

  • Покупець має право на безкоштовне їх усунення у термін до 14-ти календарних днів.

Недоліки які виникли з вини покупця

  1. Покупець зобов’язаний відшкодувати вартість проведеної експертизи. Вартість експертизи визначається сервісним центром на момент звернення.
  2. Позбавляється права на заміну товару, або безкоштовний ремонт.

Ми завжди хочемо щоб процес повернення або обміну товару проходив для вас без неприємних подразнюючих факторів. Тому просимо, як тільки виникне гарантійний випадок, звертатися до нас за номером телефону +38 (044) 337-99-00. Ми швидко та детально опрацюємо ваше звернення.