Логотип компанії із стабілізованого моху
11 Листопада 2016

Останнім часом ідеї дизайну приміщень дедалі більше схиляються у бік природних мотивів. На зміну популярному стилю хай-тек приходить дерево, зелень та інші природні компоненти. Воно і не дивно, тому що на загальній хвилі «екоманії» дизайн грає не останню скрипку.
У цьому огляді ми коротко розповімо про один із компонентів, який все частіше використовується у фітодизайні, а саме про використання моху – тенденції, що стала популярною в Україні не так давно.
Що за мох такий
Зрозуміло, не можна просто зібрати мох у найближчому лісі та причепити його на стіну – він дуже швидко засохне та втратить естетичну привабливість. А нам цього не потрібне. Завдання наше - використовувати довгостроковий матеріал, і найважливіше, матеріал, який має бути гіпоалергенним. Тому для інтер'єрних рішень було розроблено так званий «стабілізований» мох.
Як базис зазвичай береться скандинавський мох «Ягель», в якому за допомогою нескладних хімічних процесів природні біологічні рідини моху замінюються спеціальною сумішшю на основі гліцерину або сольовим розчином. При цьому всі біопроцеси рослини зупиняються, а сама рослина занурюється у своєрідний анабіоз (консервується).
Стабілізована таким чином рослина зберігає первозданний вигляд та естетичну красу. А барвники, що застосовуються в процесі стабілізації, дозволяють надати рослині абсолютно фантастичні, не існуючі в природі кольори, тим самим даючи можливість втілити будь-яку ідею в життя.
Створений подібним чином стабілізований мох має широкий спектр застосування - можна створювати об'ємні картини, панно, та хоч цілу стіну. Або, як і в нашому випадку, створити об'ємний логотип компанії.